Kandilli’de Cuma Buluşması: Kaymakam Yılmaz ve Başkan Çakmakoğlu Vatandaşlarla Bir Araya Geldi
Kdz. Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz ile Kandilli Belediye Başkanı Osman Çakmakoğlu, Cuma namazının ardından Kandilli Beldesi ve Gökçeler Mahallesi’nde vatandaşlarla buluştu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette vatandaşlarla sohbet eden Kaymakam Yılmaz ve Başkan Çakmakoğlu, hemşehrilerinin talep, öneri ve görüşlerini dinleyerek hasbihal etti. Sıcak ve içten geçen buluşmada vatandaşlarla yakından ilgilenen protokol üyeleri, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Ziyaretin ardından Kandilli Belediye Başkanı Osman Çakmakoğlu yaptığı açıklamada, vatandaşlarla gönül bağını güçlendirmeye ve her fırsatta halkın yanında olmaya devam edecekleri vurgularken, Kaymakam Fatih Yılmaz’a nazik ziyaretleri ve yakın ilgisinden dolayı teşekkür etti.



Bozkurt’un Girişimleri Sonuç Verdi: Ereğli’de Bir İlk Yaşandı
Bozkurt’un Girişimleri Sonuç Verdi: Ereğli’de Bir İlk Yaşandı
Erdemir, Genç Yetenekleri Ödüllendirdi
Gülüç’te Birlik ve Beraberlik Aşureyle Taçlandı
Ereğli Müsiad Ödül Töreni yoğun ilgi
Başkan Çakmakoğlu, araç filosu güçlenmeye devam ediyor
Abdullah Akay ve Varol Aksoy, Saffet Bozkurt ile Buluştu
Milletvekili Saffet Bozkurt Açıkladı: Taşkın Koruma Projelerinde Yeni Adım